AMEN TJA

Hej.
Vil först och främst säga att man INTE SKA KOLLA MIN BLOGG VIA FIREFOX. kolla genom explorer för de ser helt olika ut i olika webbläsare.

Sitter iaf och lyssnar bland gamla spellistor av mig på spotify , mkt Mando Diao. Lite mysigt att lyssna på musik jag inte lyssnat på de senaste månaderna , tycker bara min musiksmak blivit alltmer skummare om man nu ska säga så , äh vet inte haha. Idag var jag iaf hos mormor och firade jul (ja jag firar både den 24e och 25e.) Nu har jag iaf pengar till solariumet och shopping! Härligt. Trodde jag inte skulle få så mycket pengar men 2700 satt mkt finfint! Plus så fick jag min efterlängtade kentbox <3 Nu har jag alla deras skivor (Yey, plus några dubbelexenplar alltså). Ser det nästan som en samlingsvara haha. Vill köpa mer riktiga studioalbum än dem i boxen som låg i singelfodral som också var väldigt fina , men jag tycker det är skillnad på box och orginalskivor. Precis som min pappa med ulf lundell, han har alla skivor inklusive den gigantiska boxen!

Aja sen fick jag väl massa krimskrams som jag någongång har användning för iaf. Men är ändå rätt så nöjd nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0