Hong Kong Garden

Någon mer som varit på mellanrean?
Var o kollade kläder idag , fullt med folk , skrikande barn och folk som rycker kläder från varandra.
Hitta kläder som jag ville testa men ibland gav jag upp helt, och i vissa butiker tog jag bara några steg innanför innan jag vände och gick ut. Tycker inte om när det ska vara så hektiskt. Shopping ska vara kul och för mig i ett lugnt tempo där man ska kunna gå o prata med dem man går med utan att fastna bland massa människor som jag och evelina gjorde så fick skrika efter varandra konstans. Men nappade iallafall med mig hem världens söstase tofflor från H&M som gick för bara 75 kr! Med hellokitty huvuden , verkligen ursöta! Sen ett dösnyggt linne från monki! Efter shoppingen var det dags att åka hem då vi först gick och åt och sedan unnade oss 20 minuter i solariumet! Härligt att kunna slappna av efter en sån jobbig shoppingtur. Hoppas det blir bättre imorgon då jag åker upp till stockholm med Vanessa och Alica , fast då lär ju allting vara utplockat , fast har nog med pengar så jag inte behöver köpa på rea!


En skitful bild haha! Men hittade ingen annan bättre bild eftersom ajg inte orkar lägga in bilder på det jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0