Öppet hus

Min dag idag började med att jag försöv mig och att bussen var försenad så jag kom e och en halvtimme försent till skolan , kul.
Men det flöt på ganska bra eftersom vi hade optimalonsdag (varannan onsdag tas alla schemalagda lektioner bort och man bokar in ett visst speciellt ämne , utflykt eller studiedag.) Vi hade iaf bild då vi fick testa på nya tekniker och material vi aldrig använt förut. Blev förälskade i ett par pennor som jag nu glömt namnet på. Ritade en testbild med dem (På bilden under) som jag sedan skannade in i datorn i skolan. Inte det vackraste jag gjort men älskar hur man fick fram dessa ''tecknade'' skuggor med hjälp av pennorna som man ser tex i ansiktet. Vui slutade sedan vid 2 och jag o alica stannade kvar för att vi skulle vara med på öppet hus och måla Stileben bilder live inför 95:orna som kom och besökte. Kul var det iaf och det bjöds på gratis läsk mm från kafeterian. Pratade med några angående wendelas intagningsprov för bild o form programmet (som jag går på). Riktigt trevligt var det iaf . Stannade iaf kvar där tills 7 då Vi sedan stängde. Plus att jag får gratis biobiljetter nu bara för jag stannade kvar och målade! Riktigt nice. Plus att jag redan kirrit 2 stycken tidigare från då jag stod i montern för Wendela Hebbe på älvsjömässan förra veckan.

Men nu ska jag iaf börja göra mig i ordning för sängs så jag orkar upp imorgon.
Här har ni bilden.

Halvful bild men ser mycket bättre ut om man zoomar in och ser det mera detaljerat, men gud vad jag blev förälskad i dessa pennor! (Dock är bilden inte helt färdig utan ska utveckla den senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0