Spring Ricco

Fixat lite smått med designen nu men är inte nöjd. Vill fortfarande ändra texterna i inlägget till Corier New men det ville ej fungera. Får väl ta hjälp av ngn annan eller helt enkelt sitta och leta i designaminblogg.se där jag redan letat! Aja men nog om designen! Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart börja packa. Blir av att sova hos Evelina inatt eftersom jag har studiedag imorgon då jag ska träffa ylva som jag inte gjort på ett bra tag! Skulle träffat linnea idag men det fick bli på tordag ist för att hon var så krasslig och jag har ingen större lust att bli smittad.

Det är hursomhelst mina planer för ikväll om jag o Evelina inte hittar ngn som orkar dra ut i vinterkylan. Finns ju liksom ingenting att göra utomhus på vintern! Eller jo , shoppa. Men mina pengar tar slut så fort jag fått dem , får helt enkelt vänta tills efter jul då det är gott om cashflow.
Igår rök de sista pengarna från mitt studiebidrag då jag och Evelina var nere på stan och Shoppade samt solade. Orkar inte fota det jag köpt men hade tänkt att vara lite gullig av mig och lägga ut bilder på plaggen jag köpte men kunde inte hitta bild på en enda! Får väl helt enkelt fota dem senare om jag orkar. Det vart Iaf en lilabrun (halvgenomskinlig från bikbok) blus , och kort kofta med diamant dekoration över axlar o rygg från hm och en till T-shirt från bikbok med ördmotiv , tycker dem är asläckra! Hade hoppats att ha pengar över så att jag kunde träffa Dimitri i veckan och Äta sushi eftersom det inte blev av igår, men men. No money , No sushi!

Men nu ska jag packa iaf , Puss



Tackar Sara för tipset om Mitt nya fotoredigeringsprogram jag laddade ner , jag som är helt förälskaad i agfa effekten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0