hahah

hittade ett väldigt roligt inlägg när jag kollade ignom ylvas blogg (väldigt gamla inlägg) då stod det såhär:

Hejhej , nu e jag hemma men på lördag blir det spanien :)
Veckan med bästavän va rolig. första dan var det riktigt varmt så vi badade och solade angelica blev bränd XD
sen andra dagen så åkte vi upp till enviken och flumma ringde johnny och hade buskul med honom ;) <3
3edagen så gjorde vi nog inte så mkt , inte va jag kommer ihåg XD 4edagen men sen 5e dagen åkte vi upp till falun och bussen var 20 min försenas x) så vi stog i regnet och vänta hahahah! sen handlade jag trosor och örhängen (a)
angelica köpte nån jeans jacka som var snygg men jag såg skit ful ut i den XD
sen tror jag att de var den dagen som jag och  angelica blev jagad av en bil , DET var läskigt , börjar med att angelica står och dansar och sen så vinkar vi till en bil och dom säger ''hejhej''!!!!
och sen ser vi att dom vänder och börjar åka ner mot husen när min stuga e , och vi skriker som fan så min pappa ringde och undrade om de var vi men jag sa att de va några som var o badade XD
och angelicas kommenterar XD ; men nää de var itne vi...det finns ju för fan inga mer här än vi två ...de var två älgar som knullade ...* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH* HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA XD
fyfan va jag garva och när hon kommenterade en bruk på kvällen eller om de va morgonen xD
''...(angelica)....tänk om de ligger döda råttor i den.....?
(jag) HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(angelica) HAAHHAHAHAHA ..men tänk om?! HAHAHAHAHAHA XD

och vi hade ju bästa sängarna sov på sofforna hahah x) sen när vi var i falun så ser vi ett par wb fjortisar och anglica skriker : WB FJORTISAR! så dom springer iväg hahahahahahahha XD
 angelica är skönast!
Men veckan var soft ! och på lördag blir det spanien kommer sakna vissa riktigt MYCKET! DU/NI vet vilka :*<333
nu ska jag göra nåt annat puss god natt ! <33333333333 / ylva





Kommentarer
Postat av: YLVIS

HAAHAHAHAHA HERREGUD XD <3

2011-01-24 @ 07:38:43
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0