Rädda barnen reklamen

Tycker jag inte alls om , om det nu är rädda barnen eller ngn annan. Men ni har säkert sett reklamen på tv där Mikael Persbrandt sitter brevid massa sjuka små barn med respiratorer mm. Där sitter han o säger : se dessa barn va synd det är omm dem (på ett ungefär). Jag har absolut inget emot Mikael men däremot tycker jag inte om på de sättet de filmar barnen. Hade jag legat o vara dödligt sjuk så hade jag absolut inte velat vara med i svensk tv eller någonting. Tycker det bara ser så hemskt ut. Visst förstår jag om de vill visa oss hur dåligt de nu har men efter att jag såg reklamen så stör jag mig bara.


förövrigt så fotade jag lite igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0