Imorgon..

.. Är det min födelsedag , men har redan öpnnat min present från mama! Blev så glad att biljetterna till Håkan Hellström äntligen ligger i mina händer, plus shoppingpengar på det. Lätt att jag kommer skolka torsdag den 28e april för att köa uppe vid cirkus! En annan sak som inte är lika positiv är att jag ligger i sängen just nu med feber och jag vill så gärna komma iväg till skolan imorgon! För då kan jag alltid träffa folk där och sen dra ut me Evelina på kvällen eller ngt.
Här är iaf några foton jag tog idag när jag hade så tråkigt att jag klunkae i mig några alvedon och började sminka mig!



Lykke Li – I Follow Rivers

Kommentarer
Postat av: alice

tack så hemskt mkt, blir super glad! Och som tack röstade jag på dig:)) kram.

2011-04-19 @ 00:06:04
URL: http://alicejonsson.blogg.se/
Postat av: thessan

DU ÄR OTROLIGT FIN!

2011-05-05 @ 15:54:37
URL: http://hontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0